voorbereiden - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Imke Tramper - WaarBenJij.nu voorbereiden - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Imke Tramper - WaarBenJij.nu

voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Imke Tramper

20 November 2013 | Nederland, Vlissingen

HET GAAT ECHT GEBEUREN

jaja het gaat echt gebeuren. het ticket is geboekt. de bevestiging is binnen van mijn vrijwilligerswerk. ggd afspraak is gemaakt.

het duurt nogwel even maar goed voorbereid op reis gaan is toch wel prettig. 1 februari vertrek ik voor 10 weken naar oost-afrika om weer een nieuw avontuur tegemoet tegaan. 1 maand vrijwilligerswerk in Kampala, Oeganda in een crisesopvangcentrum voor tienermoeders. daarna 2 weken reizen door oeganda en een maand reizen door Tanzania. Dit keer ga ik de uitdaging alleen aan. Nu nog even geniete in Nederland van de feestdagen en dan voor hopelijk de strenge winter in Nederland begint vertrek ik naar het warme afrika.

Tot snel in Afrika.

groetjes imke

• 28 November 2013 - 08:49

Jilly Van Den Ameele:

Nou Imke, een boeiende en interessante onderneming voor de boeg!
    Alvast veel succes gewenst in ieder opzicht.
    Ik probeer het verloop van de gebeurtenissen t.z.t. te volgen.
    Hartelijke groet. Jilly van den Ameele

• 28 Januari 2014 - 09:31

Ineke Loman:

Imke,
    Ik wil je een hele goede reis wensen en hopelijk word het precies dat wat je van deze nieuwe reis verwacht.
    Heel veel succes met alle goede werken die je weer gaat doen. Ook heel veel plezier met alle nieuwe reiservaringen. Maak er voor jezelf een hele mooie tijd van. Hard werken, maar ook veel genieten.
    Groeten, Ineke Loman