foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Imke Tramper - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Imke Tramper - WaarBenJij.nu

foto's

Blijf op de hoogte en volg Imke Tramper

21 Februari 2014 | Oeganda, Kampala

Bij mijn vorige verslag staan een paar foto's van de safari en het uitstapje met de meiden. op 1 foto staat geschreven thank you holland voor iedereen die geld heeft gedoneerd en hetmogelijk heeft gemaakt dat de meiden mee konden tijdens een uitstapje. hier zijn ze iedereen erg dankbaar voor.

• 21 Februari 2014 - 17:17

Omaa:

Hallo Imke, wat en mooie foto's heb je gemaakt.
    Heel mooi
    Bedankt en tot het volgende bericht.

Groetjes Opa en Oma.

• 22 Februari 2014 - 07:24

Ineke Loman:

Hallo Imke,
    Goed werk doen jullie daar! Mooie foto's. En prachtige verslagen. Die safari leek mij toch een beetje te avontuurlijk ( lees angstig ) voor mij. Zulke grote dieren zo dicht bij de tent. Nee niets voor mij. Geniet er maar lekker van. Je ziet ook al weer heel zonnig uit. Houden zo. Groeten van Ineke

• 22 Februari 2014 - 18:01

Ria Tramper:

Leuke foto's! Je haar mooi ingevlochten, je nieuwe jurk aan. En aan het koken!
    Goed dat je die foto's ook heb af laten drukken voor de meiden.
    Voor hun ook een leuke herinnering.
    En wie van zijn herinneringen kan genieten , geniet tweemaal.

• 22 Februari 2014 - 18:44

Anouk:

Leuke foto's Imke!
    Ik zie dat je je haar al ingevochten hebt en ook al wat nieuwe kleding hebt gekocht :P
    Tot over een week! kan niet wachten
    xx

• 24 Februari 2014 - 06:01

Dewi:

aa loo Imke

Wat leuk dat die meiden en jij hebben genoten van het uitstapje. Een park waar alles te zien is haha. Heb je ook leeuwen gezien?
    Het vrijwilligerswerk gaat ook goed lees ik. Mooi dat er geen verwaring is en ze toch snel kunnen wennen aan een vrijwilliger die van buitenaf komt. Ik zie dat je alweer nieuwe outfitjes heb laten maken en kan weer een hoofddoek op. hahah prachtig. Tijd gaat waarschijnlijk heel snel, nog maar niet aan het moeilijke afscheid denken. Leuk dat je foto's erop heb. Bij mij lukt het niet echt, maar gebruik daarvoor meer facebook.
    Nog heel veel plezier en bedankt voor het zonnentje want het komt deze kant op hihi.

Liefs Dee, Plezierig he.

• 01 Maart 2014 - 10:38

Tante Astrid:

Hoi Imke,

wat leuk om al je verhalen weer te lezen.
    Wat maak je toch veel mee in zo'n korte tijd.
    Goed om te lezen dat ze blij zijn met de dingen die jij met ze
    onderneemt.Het zijn fijne herinneringen,zowel voor hun als
    voor jou.Ik ben benieuwd naar alle mooie foto's die je hebt gemaakt.
    Pas goed op je fototoestelhoor!
    Wij wensen je nog veel succes met alles wat je doet,en een fijne
    rondreis samen met Anouk.

Groetjes tante Astrid en ome John.